Przejdź do treści

PUBLIKACJE – Monika Bagińska-Majewicz

    Podsumowanie ogłoszonych VISUAL TRENDS 2019

    Kiedy okazuje się, że masz dysk przepełniony szablonami grafik, firmowymi prezentacjami, formatkami ofert, infografikami, które nawet nigdy nie były publikowane, i zdajesz sobie sprawę, że nie masz co wrzucić na Fejsa, bo wszystko wydaje się już niemodne, nie w trendzie… Znaczy to, że rozpoczął się nowy rok.

    Czytaj dalej

    __________________________________________________________________________________

    To nie są TYLKO zdjęcia – dlaczego visual content jest tak samo ważny, jak content tekstowy

    Nagroda Złote Pióro w konkursie Pióra Roku 2017
    w kategorii: Publikacja promująca lub edukująca o content marketingu

    visual content monika baginska majewicz

    Jeżeli wychodzisz z założenia, że zdjęcia i grafiki są jedynie pauzą w konsumowaniu treści artykułu na twojej stronie bądź też “uładnieniem” [jazz up] i urozmaiceniem konkursowego landingpage’a, to tracisz 80% istotnego komunikatu, który mógłby zapamiętać twój odbiorca po wyjściu ze strony.

    Czytaj dalej

    __________________________________________________________________________________

    THE SKY IS NOT THE LIMIT – VISUAL CONTENT MARKETING – TRENDY 2018

    Publikacja również w druku

    Visual content, to wszelkiego rodzaju treści wizualne służące komunikacji, czyli przekazywaniu informacji. Aby komunikat był skuteczny, należy dostosować jego formę do odbiorcy. Należy więc wyjść od pytania; do kogo będziemy mówić w roku 2018?

    Czytaj dalej

    __________________________________________________________________________________

    Jak Pepsi „podpepsiła” Mikołaja Coca-Coli, czyli wojny dużych brandów

    […] Ten moment, kiedy kupujesz swój wyczekany, upragniony obiektyw Canona, oczy iskrzą ci, jak postaci z mangi, serce bije pięć razy szybciej, uśmiech jest nieprzyzwoicie przyklejony do twarzy, a sprzedawca pyta, czy zapakować i wyciąga reklamówkę Nikona…

    Czytaj dalej

    __________________________________________________________________________________

    Skoro kupujemy oczami, zacznijmy skutecznie sprzedawać obrazem – produkty e-commerce w wynikach Google Grafika

    Kto z was, podobnie jak ja, wyszukuje produkty w internecie, korzystając w pierwszym kroku jedynie z wyników wyszukiwania Google Images? Wiem, że jest nas coraz więcej i wie o tym również sam Google, udoskonalając wyszukiwanie obrazem o nowe, wygodne dla użytkowników opcje.

    Czytaj dalej

    __________________________________________________________________________________

    Czy Monet piłby Grolscha? – czyli jak współczesna reklama czerpie ze sztuki klasycznej

    Pamiętam, że wracałam w piątek z pracy. Zerwałam się wcześniej. Było koło 14. Stoję na przystanku, świeci słońce, weekend czas-start i widzę plakat Grolscha. Jeszcze dwa maile i piąteczek. Real time marketing – szacun.

    Czytaj dalej

    __________________________________________________________________________________

    Wszystko co musisz wiedzieć o emoji, by sprawnie komunikować się w internecie

    Jak to jest, że gdy rozmawiamy z kimś za pomocą komunikatora, nieużywanie emotikon i emoji odbierane jest jako zły humor lub po prostu foch? „Emotikon i emoji”? To nie to samo? Ano nie.

    Czytaj dalej

    __________________________________________________________________________________

    Lech, Play i Shaggy największymi gwiazdami na 21. Przystanku Woodstock? – czyli jak marki promowały się na festiwalu

    woodstock

    Na pierwszy Przystanek Woodstock pojechałam w 2006 roku, w tym roku byłam drugi raz i muszę przyznać, że zmiana kształtu dużej sceny to jedna z mniejszych różnic pomiędzy tymi dwoma edycjami festiwalu.

    Czytaj dalej

    __________________________________________________________________________________

    Za co kochamy wujka Google’a?

    Logo Google zapisane fontem Catull jest dla mnie kultowe niemal tak, jak logo Coca-Coli. Może nawet bardziej, bo Coli w Supersamie nigdy nie kupiłam.

    Czytaj dalej