Przejdź do treści

Nowe nazwisko, nowa nazwa firmy, nowe logo, nowe wizytówki

    Rok 2016, to rok mojego prywatnego renamingu, a także 5 rok mojej działalności gospodarczej. Stwierdziłam więc, że to idealny czas na uporządkowanie paru tematów.
    Nowe, dwuczłonowe nazwisko – zbyt długie aby było nazwą firmy, domeny i częścią adresu mailowego zdeterminowało zmianę nazwy z Monika Bagińska na MONKA.

    STARA IDENTYFIKACJA – MŁODSZA JA

    stare-logo-mona2b

    cropped-23231.jpg

    bez-nazwy-1

    22

    Monka nie wzięła się znikąd. Mówi tak do mnie Kuba, mój brat, mówi tak do mnie Ulka [pozdrawiam!:)], także domenę wykupiłam już jakiś rok temu. Znów, jak z pomidorowki.pl, miałam szczęście do wolnej „peelki” i mam… monka.pl. [Jestem jeszcze przed przekierowaniem domen.]

    Trochę bolała zmiana logo, bo stare bardzo lubiłam. Polubiłam i nowe. Wiedziałam, że kolejny raz powinien to być horyzontalny logotyp w monochromatycznych kolorach.

    14502913_512704568940069_5834460491235521144_n

    14610960_520982711445588_7193032026745818756_n
    cropped-14068343_497928010417725_3705150505236259970_o.jpg

    Sprawdzając logo nakładałam je na motywy roślinne [chwilowy trend] i miejskie widoki Wrocławia [niezmienna miłość].

    Czas na wizytówki. Tu również byłam konsekwentna. Nowe wizytówki zaprojektowałam według tego samego szablonu. Uaktualniłam dane, logo i okulary 😉

    NOWA IDENTYFIKACJA – STARSZA JA

    portret-monka-wektor

    14725702_525896337620892_5935535416314604478_n

    I gotowe 😉
    nowe-wizytowki-monka3 wizytowki-pion