Rok 2016, to rok mojego prywatnego renamingu, a także 5 rok mojej działalności gospodarczej. Stwierdziłam więc, że to idealny czas na uporządkowanie paru tematów.
Nowe, dwuczłonowe nazwisko – zbyt długie aby było nazwą firmy, domeny i częścią adresu mailowego zdeterminowało zmianę nazwy z Monika Bagińska na MONKA.
STARA IDENTYFIKACJA – MŁODSZA JA
Monka nie wzięła się znikąd. Mówi tak do mnie Kuba, mój brat, mówi tak do mnie Ulka [pozdrawiam!:)], także domenę wykupiłam już jakiś rok temu. Znów, jak z pomidorowki.pl, miałam szczęście do wolnej „peelki” i mam… monka.pl. [Jestem jeszcze przed przekierowaniem domen.]
Trochę bolała zmiana logo, bo stare bardzo lubiłam. Polubiłam i nowe. Wiedziałam, że kolejny raz powinien to być horyzontalny logotyp w monochromatycznych kolorach.
Sprawdzając logo nakładałam je na motywy roślinne [chwilowy trend] i miejskie widoki Wrocławia [niezmienna miłość].
Czas na wizytówki. Tu również byłam konsekwentna. Nowe wizytówki zaprojektowałam według tego samego szablonu. Uaktualniłam dane, logo i okulary 😉
NOWA IDENTYFIKACJA – STARSZA JA
I gotowe 😉