Przygotowanie firmowych rollupów na konferencję. Pomysł oparłam na połączeniu dwóch projektów, które spaja firmowy sygnet. Jest to również nawiązanie do synergii działań firmy Content Solutions.
Powstały dwa rollupy, które postawione obok siebie, stworzyły jeden obraz. Co więcej, takie ustawienie dało nam swego rodzaju efekt „ścianki”, na tle której mogliśmy wykonać zdjęcia.

Kolejny projekt, to etykiety na opakowania świeżo palonej kawy, która jak wiadomo, jest podstawowym narzędziem każdego content managera. Po krótkiej rozmowie z gośćmi kawy były podpisywane i wręczane.

8.00 rano, na korytarzu tłok, poranne rozmowy nabierają rozpędu, a zawody w odbieraniu maili na czas właśnie wystartowały – biuro budzi się do życia. W kuchni ekspres skrapla czarną dawkę mocy. Niesiesz kubek kawy z gracją budowlańca, ale troskliwie, żeby nie uronić ani kropli. Pierwszy łyk – zaczynasz widzieć ostrzej, drugi – mózg wreszcie wrzuca 3 bieg, żeby się porządnie rozpędzić, trzeci – tabelki w Excelu wydają się jakby milsze. Podchodzi kolega, żeby zapytać o narzędzie niezbędne w content marketingu. Bez wahania odpowiadasz: kawa, bo centrum dowodzenia masz w głowie.
Czy może zabraknąć kawy w biurze? Może, ale nie dziś.



Podczas konferencji wykonałam również małą fotorelację, którą można zobaczyć tu:
GALERIA